thespacetree.com: Dijital Pazarlama

Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, bütün kanallarda pazarlama gibi terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz veya potansiyel müşterinizle bütün dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Mevrut kutusundan sosyal ağlara ve dizarkaü bilgisayarlar, tabletler, temizıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca eylem ederken sizden de aynı yerlerde olmanızı, problemsiz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı olmak bağırsakin en yaygın kullanılan dijital pazarlama kanallarının ilimlı meşruhatını adida bulabilirsiniz: E-posta ile pazarlama E-posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en yıprak ve en eksiksiz aşina dijital pazarlama formlarından biridir. E-posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu bahsetme noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak bağırsakin sınıflandırır ve en nihayetinde onları e-posta liste(leri)nize ekleme izni tuzakırsınız. E-posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, müşteri esasarı hikayeleri, örnek hikâye incelemelerine kontaklar ve teknik özetler evet da iş özetleri karşı bilgelik bağırsakerebilir. E-postalarınızın vakit kaybetmeden silinmek adına açılmasını ve okunmasını hazırlamak bağırsakin mesabe takdim etmek eleştiri ögönen taşır. Kişiye özel bağırsakerik ve bağ çekici teklifler iştirakı çoğaltmak konusunda çok medarımaişete yarar. E-posta ile pazarlama hem zanaat hem de bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve bağ çekici olmalıdır. Bununla bile çok skorda e-posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir muvazene bina etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en tabütüvanlü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya bayılıyor. Sefahat ve taharri bağırsakin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı çok izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem de B2C tüketicileri satın gelgel kararlarını videoteyp sayesinde veriyor. Video pazarlama bellik ayırtındalığı oluşturur, dijital trafiği ve dönüştürme oranlarını artırır. Blog gönülğine gömülü videolar, B2B ve B2C bağırsakerik pazarlama stratejilerinin yıllardır köşe taşı konumunda. Video benimsemek, gönülğinizi daha okkalı insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube gibi üçüncü cihet sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda teşhistmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaştıynet isteklendirme edin. Videolarınız gücük ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu bağ çekici şekilde takdim etmek çok önemli. Içtimai medyada pazarlama Içtimai iletişim ortamı, makul bir uğur kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan sargılantı kurmanın harika bir yoludur. Ne sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize vabestedır. Facebook hala dünyanın en mefret sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde akılalmaz popülerdir. LinkedIn ise satın iktibas döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile sargılantı bina etmek bağırsakin harika bir önem. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı bağırsakerik türlerine ehil olsa da bütünü berenarı videoteyp/resim odaklıdır. Bu nedenle bağırsakerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden kesinlikle yaymak istediğinizi her mevsim bölüm önünde bulundurun ve buna gereğince organize örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği bağırsakin, pazarlamacılar var olan her platformdan en eksiksiz şekilde anlamak bağırsakin dijital pazarlama taktiklerini mütemadi uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce mevcut değildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha okkalı etkili kullanıcıevet ehil. Kısa mesajlar (SMS ve MMS) E-posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde gücük düşünce, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada olduğu gibi mesajlar gücük ve öz olursa patetik hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt sağlam bağırsakeren gücük düşünce hizmetlerinden (SMS) veya videoteyp ve gif bağırsakerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama düşünceınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak teşhisr. İçeriğiniz ne derece kişiye özel hale gelirse o derece bağ çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, gönülğiniz uğur kitlenizin ammaç ve bağ vadiı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve dönüştürme bağırsakin mesabe sunmalıdır. E-posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, sağlam mesajları, reklamlar, sav bültenleri, basın bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital kol kartları gibi bağırsakerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat bütün bağırsakeriklerinizde tutarlı bir titrem ve düşünce olmalıdır. SEO ve PPC (veya SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi gönülğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize paha. Böylecene, kontrol sonuçlarında daha erdemli sıralarda ve daha pıtrak görülür, gönülğinize trafik arkaışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna vabestedır. Web gönülğinizde eksiksiz mesafeştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha okkalı sözcükten oluşan ifadeler) yönetmek SEO’nuzu daha eksiksiz hale getirir, trafik ve dönüştürme konusunda daha erdemli hatimelar sağlar. Koca itibarlı üçüncü cihet sayfalardan örgensel kontaklar bürümek da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri gönülğinize yönlendirmenin bir öteki yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir kontakya gelen her tıklama bağırsakin ödeme örgülır. Taharri motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin bağırsakerik temizışlarında sahnelenir. Taharri motoru pazarlama (SEM), mefret hasiyet yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Makul anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (sağlam) ve sargılantı göstermesi bağırsakin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, umumiyetle potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk bahsetme noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, bütün dijital varlıkları tutarlı bellik çtuzakışmasıyla teşhistabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve dönüştürme oranını (daha okkalı tıklama, kaydolma, vb.) artırmalıdır.

https://www.thespacetree.com/

https://www.thespacetree.com/ozellikler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.